Deklaracja dostępności Szkoły Podstawowej nr 2
Szkoła Podstawowa nr 2 im. Mikołaja Kopernika zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Szkoły Podstawowej nr 2.
- Data publikacji strony internetowej: 2009-03-03
- Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2009-03-03
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Treści niedostępne
- Brak wersji strony z wysokim kontrastem.
- Część plików w formacie pdf nie jest dostępnych cyfrowo.
- Filmy nie posiadają napisów dla osób głuchych.
- Brak tłumacza migowego online.
- Część artykułów ma niepełną strukturę semantyczną.
- Filmy zostały opublikowane przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej.
Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności
- Deklarację sporządzono dnia: 2020-10-22
- Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia: 2020-10-22
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
- Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Sekretariat Szkoły.
- E-mail:
Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
- Telefon: 18 266 27 96
Każdy ma prawo:
- zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:
- dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
- wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
- wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Skargi i odwołania
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
- Organ nadzorujący: Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 2 w Nowym Targu
- Adres: Szkoła Podstawowa Nr 2 im. M. Kopernika
Aleja Mikołaja Kopernika 28 34-400 Nowy Targ
- E-mail:
Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
- Telefon: 18 266 27 96
Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
Budynek Szkoły Podstawowej nr 2 w Nowym Targu nie jest dostosowany dla osób niepełnosprawnych.
W celu obsługi osób niepełnosprawnych należy skorzystać z usług portierni, która jest dostępna z poziomu ulicy, od wejścia głównego od al. Mikołaja Kopernika. |